колега вече два пъти е чува как работи и ми каза от какво ще е проблема,но ако се наложи ще я оставя в сервиза
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем по мотора на алфа 146
Collapse
X
-
Не е от маслото. Сменял съм и други масла, имам и клиентски коли така и те са сменяли масла. Обикновено вътре на клапанчето се образуват налепи и не може да се напълни хубаво подвигача, особено на студено когато маслото е гъсто.
Много ТС-и имат този проблем изразяващ се дори в характерно цъкане като часовник на загрял мотор. Обикновено това цъкане идва от повдигачите и то най-често най-далечните (изпускателни на 4-ти цилиндър.) Това са ми наблюденията. Най-доброто и лесно в случая да се направи е да се промие цялата маслена система с необходимия за целта препарат, да се проверят гърбиците на вала както и да се разглобят повдигачите и почистят основно. И да не се забравя че повдигач трябва да бъде монтиран там от където е изваден. Също важно е както казах да се измерят леглата на повдигачите. На ръка най-лесно се проверява като се разклати повдигача странично не трябва да има чукане. Може да има лек луфт, но не и да хлопа/чука. За по-сериозно може да се измери като се провери дали е в допуските на износване.
В никакъв случай не си купувайте евтини повдигачи, за да не ви останат валовете без гърбици.
П.С. Такова цъкане може да идва и от бутален болт или пробила гарнитура между два цилиндъра както и от пропуск между изпускателния колектор. Това е между другото го казвам. Сутрешното метално тракане си е точно повдигач.Last edited by oem; d.m.y г., 14:52.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
-
Като дизел е проблем с вариатора обикновено. Цъкането като часовник е другоDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
ако е бутален болт, износена гърбица на някой от валовете или издухана гарнитура между цилиндрите НЯМА да спре да чука след 10-15 мин (докато загрее мотора и маслото стигне до работна температура) 10W60 Е ПО ГЪСТО масло и при студен старт (при минусови температури) маслото се движи по бавно по масленните магистрали ОСОБЕННО до повдигачите !!! Ако имаш гараж или да я вкараш някъде на топло за вечерта ,на сутринта няма да имаш проблем с чукането! Почти съм сигурен че дори да не пипаш нищо по мотора, стопли ли се времето проблема ще изчезне
П.П. зимата карай с 10W40 или 0W30 лятото наливаи 20/60 ако искаш ! Ако имаш малко останало от селенията сложи го в метален съд (картера е метален металът е по студен от въздуха) на терасата и сутринта преди да запалиш колата виж на какво прилича и ще разбереш за какво говоря
П.П.2 не отричам че има "някакъв" проблем в мотора но не е причина да похарчиш много пари за глупости146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеСамо да вметна, че 10W40 и 10W60 са с еднакви характеристики при ниски температури. Изобщо не е гъсто Рейсинга.
П.П. Мойте уважения към теб , знам че знаеш много и много помагаш в този форум , но практиката това ми е показала146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщениепо характеристика на хартия нямат разлика ДА така е, НО на практика сипи в 2 спринцовки 10W40 и 10W60 остави ги на -10 градуса за 1 час и после стискай спринцовките да видиш коя по бързо ще изпразниш !!! колкото и първобитно просто и неточно да ви звучи сами ще се убедите каква е разликата между "по принцип и дефакто"
П.П. Мойте уважения към теб , знам че знаеш много и много помагаш в този форум , но практиката това ми е показалаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment